Pages

Saturday 28 May 2011

DIRECTORS RECOGNITION RALLY

Tema Rally

                                          Pentas Khas Rally

Pendapatan lumayan yang boleh anda capai dalam taraf-taraf selanjutnya

Percutian Insentif Percuma 5-Bintang Seluruh Dunia

2 Percutian Insentif Percuma untuk tahun 2011/2012

Insentif Kereta Percuma untuk taraf Associate Executive Director (AED)

Salah satu dari pertunjukan-pertunjukan yang istimewa khas untuk yang hadir pada Rally ini

Aileen di atas pentas (berdiri belakang En. David Wong - Area Vice President & Managing Director Tupperware) bersama Director-Director baru


Rally Penghargaan Ahli Tupperware yang naik pangkat Director (Director Recognition Rally) ini berlangsung pada 28hb Mei 2011 di One World Hotel, Bandar Utama, Selangor. Lebih dari 3,000 ahli Tupperware bersama tetamu jemputan telah hadir pada hari itu. Salah satu dari 600 ahli yang naik pangkat Director ialah Aileen (yang tercapai impian pertama ini dalam jangka masa kurang dari 2 bulan sahaja!).

Pencapaian tersebut mengalakkan kami ingin memecah rekod ini dengan ahli-ahli baru dan lama kami mencapai taraf Director dalam jangka masa 2 bulan atau lebih pendek lagi. Semua ahli kami (baru & lama)yang berminat dan "committed" (yang 100% tumpu perhatian dalam peluang perniagaan jenama Tupperware ini akan mencapai kejayaan dengan cukup senang!) dan mengambil keputusan dan langkah SEKARANG untuk mencapai "Challenge" ini akan kami sediakan HADIAH-HADIAH YANG CUKUP ISTIMEWA khas untuk anda dalam pencapaian ini.

Peluang hebat ini di buka kepada semua ahli-ahli kami (yang baru dan lama). Kami juga sedia memberi tunjuk-ajar pengalaman yang kami melalui dalam pencapaian ini serta lain-lain strategi yang kami tahu, kepada semua ahli yang berminat - sampai anda dapat mencapai kenaikan pangkat yang lebih tinggi - supaya semua ahli-ahli kami akan menikmati jauh lebih pendapatan yang di impiankan.

Sila talipon kami SEKARANG untuk mula berkongsi menuju ke masa depan yang cerah dan tidak disangka boleh dicapai iaitu dalam segi lebih Pendapatan, lebih masa untuk keluarga, kegembiraan bekerja, bekerja mengikut kesesuaian masa anda, pemikiran positif, banyak peluang kenaikan pangkat yang menarik, dan lain-lain lagi.

Untuk keterangan lanjut, keahlian, dan tempahan barangan Tupperware, sila talipon kami :
AILEEN   012-6851662
ROGER    012-2193668

Email kami :
aileen2u@hotmail.com

Kunjungi kami di laman web :
http://www.tupperware-aileen.blogspot.com/

WE CARE.... WE SHARE with TUPPERWARE

(Akhir kata: Kalau Aileen yang pada mulanya agak Pemalu & tidak pernah membuat sales langsung sebelum menjadi ahli Tupperware boleh mencapai kejayaan setakat ini, anda tentu dapat mencapai seumpama dan selanjutnya dengan senang sahaja).

No comments:

Post a Comment